Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 december 2009

JULLEDIGT

Hemma från all shopping och hämtat Amanda från hennes sista dag på dagis innan julledighet..!!! Hon fick ge sina fröknar varsin julblomma och tacka för det här året, blev dom glada för!! ;-)
~~
Blev en varmkorv på bussen hem som mellis till Amanda - hon skulle kunna leva på korv om hon fick välja, hahaha... Lämnade av Amanda hemma hos Storebror och jag gick vidare på affären och handlade till middagen - blir taco gratäng idag på begäran av Andreas!!!
~~
Nu har barnens kusin Tilde kommit, (polis Christian´s dotter) och tjejerna busar för fullt. Amanda är överlycklig - finns ingen bättre än Tilde ;-) Förhoppningsvis så sover hon över inatt oxå!! Kanon med lite barnvakt, hihi...


bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Recept på tacogratäng?

En massa nya bilder i min blogg, bl a på Elins nya rum :)

Jag hoppas Du får en skön fortsättning på fredagen.

*kram* Åsa

Maria sa...

Det där med att älska korv måste komma från farfar.Finns nog ingen annan som älskar korv så mycket =)
God Jul på er alla.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos