Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 december 2009

SMÅ BADBUSAR

Igårkväll blev det bad med mina små sötingar!!
Första badet för mig sen förlossningen,
äntligen slut på det äckliga avslaget!! :-o
~~~
Både Amanda & lillebror använder Natusan
Baby olja i vattnet, det gör faktiskt jag
och Älskling med, huden blir så mjuk av den ;-)
men barnen använder oxå Baby Top-To-Toe® Wash
- hur kanon som helst..!! Ingen kan slå
Natusan´s produkter ;-)

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos