Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 19 december 2009

BRISTNINGAR??


Jag har börjat använda en creme mot
bristningar - som man egentligen skulle
börjat med innan man fick bristningarna,
men den dämpar även dom man redan har!!
Fick ju tyvärr några stycken den här gången
med Alvin - under förlossningen :-(
~~~~
Smörjer mig varje kväll med den här cremen,
hoppas på att den ska ge effekt, kommer visa er
före och efter bilder..!!!
~~~
Ett bra tips till er som är gravida, börja med den
redan innan bristningarna kommer, och som
sagt - ni behöver inte ha en enda under
graviditeten - utan dom kommer under
förlossningen :-o :-o
~~
Cremen finns att köpa hos Scandinavian blonde!!

bloglovin

2 kommentarer:

Agnieszka sa...

Jag fick sjukt mkt bristningar när jag väntade nova, och när jag väntade elton fick jag typ 4 stycken. Finns nog ingen creme i världen som kan rädda min mage... tyvärr....
kram kram

Stina sa...

Alltså sista veckan fick jag asmycket bristningar! Är alldeles randig på magen och det känns som att det aldrig kommer bli bättre. Nu har det bara gått två veckor men oj vad randig jag är.

Huden är alldeles stretchig...

KRAM

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos