Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 december 2009

ETT ERBJUDANDE

Jag har fått ett erbjudande angående bloggen
som ska diskuteras nu efter jul och nyår...
Kommer bli endel förändringar men innehållet detsamma ;-)
Men som sagt, inget jag tackat ja till än, tål att funderas på!!
Nu blev ni nyfikna va?? hihi...
~~~
Vad vill du läsa mer/mindre av på bloggen??

bloglovin

3 kommentarer:

caroline sa...

Jasså har ni :) Alvin var ett utav mina namn på listan med, så sött :)

Hoppas julen varit fin!

sarina sa...

Så vackert foto på er!!

Spännande ja! Jag tycker din blogg är suverän och skulle inte ändra på något :)

kram kram

Kick sa...

Jag tycker din blogg är kanon! Du skriver om vad ni gör och blandar med bra shoppingtips. För länge sen skrev du mycket om dina sex-partyn och sexleksaker och så och det tyckte jag var lite tjatigt, men det har du ju tonat ner så nu tycker jag att det är jättebra. Kul också att du har mycket bilder. Mycket text blir lätt jobbigt att läsa. Kort sagt: Ändra inget, det är perfekt :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos