Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 december 2009

ÖVERRASKNING

Hämtade ut mitt paket från Kullerbyttan Barnkläder
i låg även det här fina paketet..!!!!
Innehållet var varsin Name It pyjamas
till barnen, i alldeles underbara färger!
Lila till Amanda såklart ;-)
~~
Det roliga är att jag varit på jakt efter en sån
här pyjamas till Amanda ett tag nu.. hon blev
liksom avis på Lillebror då han hade hela pyjamaser
och inte tvådelade som hon har... Men det är inte
det lättaste att hitta i hennes storlek...
♥ Tack Kick och Anne

bloglovin

1 kommentarer:

sarina.fredriksson@hotmail.com sa...

Hej!

En frågan bara. Du har ju väldigt mkt reklam på olika barnbutiker. Och vad jag har förstått så får man lite gratis grejer och extra bra rabatt(?)

Är de något du kan rekomendera till mig och vad krävs för mig för att få dessa erbjudanden?

Maila gärna om du orkar lägga en rad... ;)
Kram kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos