Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 december 2009

SHOPPING PÅ NELLY


Det är ju som sagt mellandagsrea hos
Nelly.com - blev en liten order
till Alvin bara ;-)
~~~
Fast bara Hummel bodyn som var
rabatterad :-o Men ville ju ha
matchande byxor och Name It
jeansen med grön mudd var ju
bara såå fina!!! Fanns med blå, röd
och rosa mudd oxå!!
~~~
Med koden "julklapp09" så får du
dessutom fri frakt..!!!

Kullerbyttan Barnkläder har oxå mellandagsrea, så från dom klickade jag hem tillhörande stjärnbody till byxorna jag köpte från Nelly..!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Nina sa...

Vad mycket fint du shoppat =) Här händer det inte mycket idag, försöka få lite ordning bland alla nya leksaker och sen film...
Ha en bra kväll!

Maria sa...

Vad mycket fina kläder :)
SV: Jag tycker att det är jättebra kvalité håller färgerna tvätt efter tvätt :)

sara sa...

sv: nää du är värre, jag köper rea i alla fall ;)

Therese sa...

Kikar in som snabbast och önskar dig en riktigt god fortsättning!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos