Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 december 2009

DET BLEV INGE ROSA...

Det bidde gröna Muffins från Sobea
istället ;-) Bea ringde och berättade
att rosa bullarna var slutsålda,
och till min glädje så fanns dom
här kvar i barnens storlek i deras
fysiska butik..!! Det var faktiskt
mitt första val ;-)
~~~
Så det blev alltså ingen första
rosa body till Alvin :-o
Men jag lovar, det kommer...
bara jag hittar en som är lite
mer pojkigt rosa!!
~~~
Jättekul att så många kommenterade
i gårdagens inlägg angående
rosa kläder till pojkar, inga
arga kommentarer alls ;-)
Lite komiskt att jag la ut bilder
på Amanda´s superrosa rum efteråt,
hahaha.. Men måste ju iaf säga att
Amanda är oxå lite av en pojkflicka,
älskar bilar, bollar & tåg!!
Och jag köper absolut inte bara rosa
kläder och leksaker!!
~~~
Kommer fler inlägg angående detta
intressanta ämne ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go'morgon, jag TROR att de flesta småflickor gillar rosa/lila, att vara prinsessa och ha halsband, tofsar, spännen i håret osv, det finns i generna ;-)
Amandas rum är väldigt fint :) jag gillar det verkligen.
Sedan om Alvin har rosa kläder eller får ett lila rum är inte huvudsaken, han är en egen individ förutom att han är pojke.
Ha en bra tisdag, dan före dan före julafton.
*kram* Åsa

Nina sa...

Ja, hon är nog lite för liten för ET ; ) Men Stellisen undrade om han inte kunde få bo hos oss istället för familjen i filmen haha

Ha en bra dag!

Kramar

Therese sa...

Men vad bra att det inte fanns de rosa bull-bodysen hemma ;)
Mycket finare med den gröna =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos