Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 december 2009

BLIR SHOPPING IDAG IGEN

Har jag sagt att jag älskar att vara mammaledig??? ;-) Hihi...
~~
Ska möta upp Svärmor igen i Liljeholmen och shoppa liiite till. Ett par julklappar kvar och några presentkort att bränna :-D
~~
Insåg igår då jag slog in alla julklappar att Amanda ska inte ha fler julklappar - satan vad mycket vi handlat till henne!! :-o Alvin har knappt några... men det behövs ju inte heller, han får ju inte ut något av det i år!! Hur gör ni andra med minismå barn???
~~
Ska hämta ut ett paket på Lindex oxå, det jag beställde häromdagen med min rabatt ;-) Bl.a ett par jeansleggings till Sessan och en härligt färggrann body sen en massa till mig själv, hihi..

bloglovin

2 kommentarer:

Tove sa...

Isak är tre månader nu, och han får ett paket av oss föräldrar.. mest för att vi ska kunna fota det klassiska "första-julen-kortet".. :-)
Jag vet precis vad du menar, det är såå härligt att vara mammaledig!
Trevlig helg!

Nikita sa...

Vi har inte köpt så mkt till albin faktiskt, han är ju faktiskt bara 2år och kmr förmodligen bli överöst av julklappar från alla andra, mormor farmor farfar osv..

så vi ger han hellre något då han vill ha om vi är i stan eller så ex =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos