Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 december 2009

KVÄLLSKLAPP


Bestämde oss för att ge en kvällsklapp till Amanda istället för morgonklapp.. mest för att vi inte hade någon lust att sätta ihop hennes dockskåp imorgonkväll då vi kommer hem ;-) Lite taktik, hihi... Så nu har hon fått sitt älskade dockskåp som hon leker med redan - utan möbler, hehe.. men med dockor ;-)
~~
Jag fick oxå en tidig julklapp - Älskling sa att jag skulle bli arg om jag fick den imorgon istället..???? :-o Hmmm... Det var en SYSTEM KAMERA.!!! *weeeee* Min lycka är er lycka - nu ska det bli kanonfina bilder framöver :-D Jag har världens snällaste & underbaraste man - TACK TACK TACK ♥ ♥ ♥
~~
Ska snart hoppa in i duschen och förbereda allt inför imorgon så man slipper det då, vill ju komma iväg så fort man kan. Julafton firar vi hos min syster i Vallentuna, Mamma & Anders är oxå där!! Önskar dock att hela familjen kunde vara samlad - både min och Älsklings!! Kanske nästa år har vi hittat vårt drömmars stora hus så vi kan bjuda hela släkten och vänner på julen ;-)

Vart firar ni julen??

bloglovin


2 kommentarer:

Unknown sa...

vad fuskigt med kvällsklappar^^

Vi ska fira jul nästan på samma ställe som ni. Täby kyrkby blir det för oss. Iallafall första halvan av dagen.

Jag önskar också att man kunde damla hela släkten hemma, men det är ju lite svårt i en liten lägenhet^^

Hoppas ni får en kanonjul!
Kramar Cecilia och Lilly

Irené sa...

Vi firar här i stan =) Skönt att slippa resa.

Fabbe har också fått ett docksåp, ett pippihus! =)

Kram och god jul!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos