Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 december 2009

MÅSTE BARA PROVA..

Var tvungen att köpa lite bib:ar till lillebror
idag för han är en riktig kräkunge! Hittade bara
puttenuttiga Nalle Puh bib:ar på H&M...
Amanda behövde prova dom sa hon... hmm...
~~~
Vet ni vart det finns att köpa enfärgade bib:ar,
typ storpack så man kan matcha kläderna med??

bloglovin

8 kommentarer:

johanna m tyra o pyret i magen sa...

de finns inte i storpack men enfärgade, på exit/name it eller vad det heter,för 29 kr/ st om ni har det i stockholm ngtstans:P
kram

Annah sa...

Jag köpte ju mina på pippilotta men där ska jag aldrig mer handla så tyvärr vet jag inte. Men jag fick iaf hem de jag beställde.

Therese sa...

oapip.se har jag handlat mina på, hon syr i alla färger och mönster. 3 st för en hundring tror jag att jag betalat, helt okej!

Elin sa...

Jag köpte till Signe på babyproffsen. 4st för 100kr, men det kanske dom bara hade i Sundsvall. En kompis till mig köpte på pippilotta och dom va jättebra tyckte hon.
Kramizar

sara sa...

do mfrån hm funkar inte mot kräkm danska märket pippi har super bra för 30kr styck!

Annica sa...

Nu är det dags för en ny tävling! Var med du också, en perfekt start på 2010! Kram Annica http://mukisannica.blogg.se/2009/december/fira-in-det-nya-aret.html

Nikita sa...

barnens hus har nåt märke som heter pippi tror ja dem har enfärgade

Maria sa...

Babyproffsen har alla färger, typ 25 spänn styck!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos