Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 31 december 2009

NYÅRSAFTON 2007

Hittade dom här bilderna i min gamla mobil sen
nyårsafton för två år sen.. Hahaha.. :-D
Vi firade nyår i stugan i Hassela med min
Syster och hennes Paul..!!!
Hade hur skoj som helst ;-)
~~
Kommer fasiken inte ihåg när vi festade
jag och Syster tillsammans senast...
Alltid någon som varit gravid eller ammat. :-o
~~~~
Ska vi boka en utekväll 2011 nån gång??

bloglovin

3 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Jag vill bara önska Er ett Gott slut och Ett Gott Nytt År !!!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Therese sa...

Ville bara önska ett gott nytt år och hoppas ni får en trevlig kväll.

p.s jag fick sobea overallen förra veckan och den är redan favvis...Tack säger linnea!

Olelsi / Nettan sa...

Jo förresten har du anknytning till Hassela?? Inte långt härifrån.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos