Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 december 2009

KVÄLLSSHOPPING

Har velat fram och tillbaka angående
Molo bodyn cartoon ett tag.. tycker den
är såå snygg!!! Men ångrade mig och valde
den här med pins istället,
snyggt med gröna muddar ;-)
Passar kanske jeansen jag köpte häromdagen?!!
~~
Visst är REA toppen ;-)
Fast jag kanske shoppar lika
mycket ändå.. hmm..
~~
Bodyn kostade 195:- nu, ord. pris 279:-
jag vet, Molo är dyrt även under rea..
men tusan så fina..!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Ja det är toppen med rea, vad kostade denna då??
Vad bra att hon fick ur sig...man vet jue själv hur det känns och vara förstoppad.
Vi har inte gjort så mycket ikväll, Elin var ut med en kompis en halvtimme men det var så kallt så hon kom in och bakade lite pepparkakor i stället.
Ha en bra kväll...

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

-svantes mamma- sa...

hehehe klart man blir glad! :)
jag ska kika lite på sidan igen, uppgifterna mailade jag precis.

Hör av mej om väggdekoration! Kram kram

Nikita sa...

menar du tipset om laktulos?
BRA om de funkade då :)

vi har sett på film vi, daniels syster från sthlm är här.

ps, ja är nyfiken på vad du fått för erbjudande till bloggen ?? :-)

Preffen sa...

Hoppas det ordnat upp sig med förstoppningen. Inte kul alltså. Vill kika in o tacka så suuuuper duper mycket för julkortet, jättefint var det.
Är också nyfiken på vad som komma skall med bloggen. ;-)

Skulle även vilja veta vad du använder dig av när du t ex gjorde önskelistorna före jul, var gjorde du dom. Ser sketaproffsigt o bra ut o vill också ha. :o)

Kraaaam på re.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos