Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 december 2009

VÄRLDENS FINASTE ALVIN

Ler, jollrar och försöker snacka mest
hela tiden nu, Mamma´s lilla Busunge!!
~~~
Halsbandet han bär fick han i julklapp
av sin Pappa, Amanda fick ett nästan
likadant - dom är ju DIF supportrar såklart ;-)
Halsbanden är köpt hos Butik STIL..!!

bloglovin

3 kommentarer:

Carolina sa...

Så söt han är, det går verkligen snabbt - sött halsband fast det borde ju stått något annat på det! ;) kram

BeckaHBitcH.se-triss i gossar sa...

Nähä, jag har världens fin aste Alleballe ;-) :-P :-P

Jo vahettere... min Elmer är ju 3 mån och fick halsband i juklapp så det var bra att se en annan pyttebebis med halsband. Mina andra har varit några månader äldre när de börjat ha halsband och har då haft dygnet runt. jag är sugen på att ta på Elmer också.

Eller tog du bara på tillfälligt för fotandet?

Beckah sa...

Kalas! :-) då åker det på imorgon här med :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos