Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 december 2009

HELT FÄRDIGA

Hos familjen Holmberg sover ALLA idag.. vet inte vad det flygit i barnen och karl i huset..??
I och för sig så är vi alla tokförkylda och julen är faktiskt jobbig - vad man är säger..
Amanda har varit hängig och olik sig hela dagen och vid 17.30 däckade hon.. :-o Hmm.... Älskling har sovit till och från hela dagen!! Och för att inte glömma Alvin - han bara sover och sover och sover idag.. mina tuttar är konstant explosiva - bara läcker och får pumpa ut... Han vill inte bli väckt, har bara vaknat korta stunder för att tömma brösten lite, annars har han nog sovit HELA dagen!! Usch, hur ska natten bli?? Han som alltid sover på nätterna annars... Först vaknar säkert lilla Sessan - utsövd och pigg vid 00-tiden sen han strax efter, hahahaha... Det är då man får veta vad man gett sig in på då man skaffade ett andra barn!!
~~~
Till lunch idag hade vi Syster med familj, Mamma & Anders samt Svärmor här på jullunch.!! Blev rester sen gårdagen och lite fika, barnen fick leka av sig idag igen! ;-) Himla mysigt att ses idag igen - inte så ofta familjen är samlad då man bor utspritt...
~~~
Imorgon ska jag och Alvin följa med Svärmor på lite shopping tror jag.. Kan tro att Älskling åker på att ta med Andreas och inhandla ny dator och mobil som han sparat ihop till nu - med hjälp av sista slantarna på julafton ;-) Duktig kille va??
~~~
Ska försöka övertala Älskling att vi ska ta oss en sväng till IKEA nån dag oxå - skulle vilja köpa en vit Expedit till Amanda´s rum, behövs massa förvaring har jag insett. Finns ingen plats för alla leksaker... suck..!!!! En vit expedit skulle matcha hennes vita säng, bord och stolar samt hennes Bonde of Sweden pusselpall ;-)



bloglovin

4 kommentarer:

Rebecca sa...

svar.
Hihi =)

Myran sa...

En sådan har jag till mina barn, verkligen jätte bra om man har de stora lådorna till! =)

Anonym sa...

En sådan hylla skulle passa bra i Elins rum oxå :)

Ha en bra fortsättning på julfirandet.

*kram* Åsa

£lli£ sa...

Vi sov oxå bort hava dagen igår...
att fira JUL tar på kraffterna;)

***GoD fortsättning!!***
KRAM KRAM!! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos