Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 december 2009

DAGENS PLANER

Trodde jag skulle få sovmorgon idag men lilla Sessan vaknade redan vid sju.. Hörde henne då hon var på toaletten ;-) Duktiga tjejen!!! Men som tur var så var hon softig, ville ha välling och se på Pippi i sängen med oss! Så jag och Alvin halvsov bra länge till. :-D
~~
Var ju inte tvungen att gå ut med Leeloo idag eftersom hon är kvar i Vallentuna hos min syster, bett min systerdotter Jennifer passa henne ett par dagar!! Lite tomt här hemma men vet att hon får busa en massa med deras labrador Boris, det gillar hon!! Kommer att sova i flera veckor då hon kommer hem, hihi..
~~
Nu ska jag börja städa en del.. ska ge mig på förrådet idag... suck.. Finns ju roligare att göra men ett måste oxå. Då Älskling kommer hem så får han bära ner en massa till stora förrådet, det fixar inte jag med två barn med mig. :-
~~
Nää, måste sätta igång bums, Alvin sover!!! Tills vi hörs igen, läs inlägget under och kommentera!!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos