Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 februari 2012

VIP KVÄLL HOS LINDEX

lindex

Nu var det länge sen som faktiskt jag tackade JA till en inbjudan, ikväll har jag tackat ja till två event, hehe.. Om man ändå ska ut kan man väl lika gärna gå på två?

Först ska vi iaf till Lindex på deras VIP shopping på Sergels Torg. Hade hoppats på att vinna min nya vårgarderob samtidigt Blinkar Någon fler som ska dit?

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, och just nu har jag frågestund. Jag skulle bli jätte glad om du kunde ställa någon/några frågor.
Säg till ifall du vill göra bloglovinbyte förresten!
kram!

Julia sa...

Ja jag ska dit :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos