Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 februari 2012

REKLAMVIDEO MGROUP

Vet inte om alla vet att jag driver eget åter igen?  Jag driver en PR-byrå & eventbolag, det jag hade tänkt att starta innan jag öppnade Barnshopping.se med min väninna. Det är verkligen precis det jag vill syssla med och trots att jag är nystartad har jag hela våren bokad med jobb. Att driva eget är verkligen ett enormt arbete och det kräver att offra mycket jobb och tid, men har lärt mig att faktiskt försöka vara ledig kvällstid. Det är också viktigt att tänka på att det är inte meningen att man ska offra allt för företaget – familjen & vänner ska alltid komma först.

För tillfället har jag ett par projektanställda som hjälper mig med alla event som ska anordnas i vår – tillsammans kommer vi att anordna ett helt gäng med oförglömliga och lyckade event! Är du bloggare och vill komma på olika event, anmäl ditt intresse på vår hemsida.

Min webbyrå har precis gjort en reklamfilm till mitt bolag Mgroup PR & Event, kika gärna på den – visst blev den bra? Ler

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos