Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 februari 2012

FRÅGESTUND?

frgestund1_167717195_176349828

Vad säger ni – nu var det länge sen vi körde en frågestund i bloggen och jag har fått en hel hög nya läsare på senaste så tycker det vore på tiden. Så shoot, fråga på, inga frågor är för dumma och jag kommer att svara på dom alla. Frågorna kommer jag svara på i ett videoinlägg, låter skoj va? Skrattar Så fråga på nu, ni kan fråga allt mellan himmel och jord – privat, jobb, intressen, framtiden, sex, tips – allt ni kan tänkas vilja veta som ni inte vet.

 

♥ Trevlig helg till er alla! ♥

9 kommentarer:

Sara sa...

Vad arbetar du med?

Anonym sa...

Tjänar du pengar på bloggen?

Linnea Svensson sa...

Tack för en bra blogg, läst den i många år. Min fråga är, kommer ni skaffa fler barn någon gång?

Linda sa...

Hejsan. Tack för en bra blogg! Min fråga till dig är vilket är ditt absolut favorit barnklädesmärke? Kram

Anonym sa...

Är din bror så extremt bra på allt som det verkar?

Marlene J sa...

Hur går det med Noka? Kör du det fortfarande?

Marie Liljefors sa...

Hej Muppsan, läst din blogg länge och visst är det så att du har haft flera olika barnvagnar? Vi väntar vårt andra barn och har du något bra tips på barnvagn?

Anonym sa...

Behöll ni någon valp efter er chihuahuas kull? Ska ni avla igen?

Anonym sa...

Lönt o ha frågestund när du endån inte svarar på frågorna..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos