Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 21 februari 2012

MER REA SPANING







Kunde inte hålla mig från lite REA spaning på skor till barnen från Spartoo.se. Dom har en så otrolig REA med upptill 70% i rabatt så man kan verkligen hitta en massa fynd, bland annat dessa snygga skor. Rip Curl till Alvin och GBB till Amanda! Dom högst upp var ju så sjukt fina och skulle passa min lilla fina tjej – tänk vad fint med riktigt blommiga och somriga klänningar! Sneakers till Alvin är dessvärre svårare – finns för mycket att välja mellan och Alvin med hans minifötter är inte så lätt att hitta några som han kan ha.

1 kommentarer:

Angelica sa...

Alla verkar blogga om skor nu och jag blir bara mer och mer sugen på att köpa nya :) Kanske får bli ett par idag då :P

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos