Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 februari 2012

TID FÖR ATT GADDA MIG

tattoo_groupon

Senast jag köpte en deal på Groupon för att tatuera mig så blev den dealen ej genomförd Ledsen Jag som verkligen sett fram emot att få gadda mig igen! Men NU så ligger det en ny deal på Groupon där tatueringsstudion ligger på Götgatan, ännu bättre liksom. Så nu har jag klickat hem dealen och hoppas på att få tid inom kort för att få tatuera mig igen! Nyfiken på vad jag ska göra?

2 kommentarer:

Miiias sa...

åh jag vill med!!!
Klart vi vill veta vad du ska göra, tell us :)

Sara, mamma till tre små troll sa...

Oh va spännande, ska tatuera mig om en månad som en liten present till mig själv för att jag nått ett till av mina delmål, längtar som en tok nu :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos