Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 februari 2012

KLICK KLICK KLICK…

Började morgonen med lite shopping – denna gång från Ellos, det var ett bra tag sen jag handlade där. Klickade hem bl.a det här setet till Amanda, hon har tjatat om att jag måste köpa lite blåa kläder till henne för det är ju hennes favoritfärg, haha.. Gillar dock ej Hello Kitty men setet såg skönt ut och bra att ha under overallen eller som man kan ha på sig då man kryper upp i soffan och myser med Mamma Ler

Klickade även hem storpack kalsonger till Alvin – tycker det är svårt att hitta flerpack med boxer till Alvin, han har ju fortfarande stl 86/92. Min lilla bebis ♥

Måste erkänna att det blev mest till mig och Älskling – tyckte vi förtjänade lite nytt i garderoben, hoppas paketet kommer fort!

 

Med erbjudandekod: 1724 så får du 50% på valfri vara.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos