Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 februari 2012

PRESENTER FRÅN DISNEY

ATT00763

Idag har jag haft ett otroligt givande och spännande möte tillsammans med Disney och kommande samarbete under hela 2012 och även förhoppningsvis längre fram. Helt underbara människor och jag ser verkligen fram emot allt spännande vi ska hitta på! Så det är bara att hålla utkik här på bloggen framöver Blinkar 

Alvin fick bl.a den här fina ficklampan med Disney prinsessorna på – Amanda blev lite avundsjuk först men hon fick så mycket annat fint så jag tyckte Alvin kunde få ficklampan. Han gillar ju oxå prinsessorna och rosa saker, hihi..

2 kommentarer:

Wilma sa...

Va söt!
Jättefin blogg :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Vad härligt!! Det ser vi fram emot! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos