Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 9 februari 2012

MINA GIPSAVGJUTNINGAR

Tror inte jag har visat er mina gipsavgjutningar som jag gjort då jag väntade barnen. Båda sitter i sovrummet, på min sida av sängen. Otroligt fint minne av sin graviditet! Sen pimpar man ramen med barnets namn, födelsedatum, längd och vikt etc, sen sätter man fast barnets första strumpor, skor, rosett m.m. Jag har ännu inte satt dit allt men det kommer, men visst är dom fina? ;-)

 

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej. Vilken fin blogg och du är också fin. :) Ja de var fina :D Besök gärna min blogg:

http://jeanettefredriksson.blogg.se

Linda, mamma till hanna sa...

såna skulle jag oxå gjort men gjorde aldrig med hanna så kände inte för de nu :)
men ångrar de .. :/

♥ Sojka ♥ sa...

Jättefina! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos