Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 18 februari 2012

PUMPS TILL BLOGGMINGLET

Tänk om man kunde ha ett par såna här pumps till Bloggminglet 2012!

 

I mina unga dar hade jag extremt mycket högklackade skor, sen helt plötsligt slutade jag med dom och använde endast bekväma skor – mycket dumt! Nu får jag såååå ont då jag tar på mig liknande skor som ovan – vilket gör mig så ARG!  Så himla snygga och vilken hållning man får i högklackade skor. Det är väl bara att börja träna igen, eller? Vore ju himla förträffligt att lagom till Bloggminglet kunna bära dessa skor!

Ni har väl sett den otroliga tävlingen som startat på Bloggminglet´s facebook sida?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos