Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 2 februari 2012

DAGENS OUTFIT

ATT00162

Idag är det sjömansinspirerat som Amanda valde – svarta leggings från Nova Star, Gangstar klänning från Babylooba och kofta som hon precis fått ärva av sin kompis (skulle tro att den är inköpt i England). Otroligt sällan som Amanda är klätt i så “färglösa” kläder, i vanliga fall är det starka färger som gäller. Men då och då nu så väljer hon lite mera strikta kläder – kanske hon börjar bli stor min lilla tjej?!?

1 kommentarer:

Barndomskompisen Johanna sa...

Jag har läst din blogg sen jag vet inte hur länge... och alltså sett många bilder på Amanda. Men först nu har det slagit mig hur otroligt lik dig hon är!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos