Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 februari 2012

GOODIEBAGS I MASSOR

Colorful_Shopping_bags

Började på eftermiddagen idag och packade en massa goodiebags till ett kommande event vi anordnar i nästa vecka, blir till att fortsätta nu på kvällen och även under morgondagen så att vi hinner klart innan torsdag då barnen och jag går på sportlov. Ja, jag sa nog att vi skulle vara ledig från och med onsdag men jag hade visst inte sagt det till dagmamman och hon hade planerat in en massa aktiviteter för barnen då, tur för mig kan jag säga för jag har på tok för mycket jobb att göra för att kunna vara ledig tre dagar denna vecka. Blir även till att jobba varje kväll och säkert i helgen, men men.. får mysig egentid med barnen dagtid iaf Blinkar Har planerat ett besök till Tom Tits på torsdag!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos