Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 18 februari 2012

♥ LEOPARD ♥

Skojar ni att jag hade köpt den här om jag hade haft en babyflicka nu?

 

För er som gillar dreggellappar/bibs så finns en helt fantastisk sida som samlar dom alla och säljer till kanonbra priser, kika in hos Dreggellappar.se!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket kanontips! Hugo behöver dreggellappar HELA tiden! Btw var det ju för att jag vann en bok via namnband av dig som jag har det som en FAVORIT sida. De levererar snabbt och är till bra pris! =) /Katrine

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos