Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 februari 2012

DAGENS STARTAR MED BOKFÖRING

Ja, precis så tråkigt startar min dag – jag ska sitta och gå igenom mitt företags bokföring idag med hon jag anlitat som ska sköta den. Har tidigare skött den själv men känner att tiden inte finns och jag vill att den ska bli ordentligt gjord. Dessutom så är det sååå tråkigt med bokföring, lägger hellre den tiden på något roligare Blinkar

I em ska jag däremot göra något roligare fast nog så jobbigt – packa 150st goodiebags till ett event i nästa vecka. Det skulle bli lagom fyllda fina påsar men dom blev smockfyllda, tror gästerna blir nöjda helt klart! 

1 kommentarer:

Melinda sa...

SVAR: Ja, Melvin älskar svambob och Charlie CARS :)
KRAM!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos