Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 5 februari 2012

GÅRDAGENS MENY

 

Älskling älskade alla tre rätterna, jag smakade alla men klarade inte av att äta upp nåt.. :-/ För lyxig mat för mig tror jag, men jag testade i alla fall!

Nu borde vi ha sovmorgon och bara njuta men hur lätt är det? Huvudet är inställt på att vakna vid sex varje morgon, så är klarvaken fast jag vill kunna sova liiite till.... Nej men, upp och hoppa - gå till gymet en sväng sen ut och simma lite ;-) Kan lätt vänja mig vid det här!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos