Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 8 februari 2012

VÅR KÄRLEKSWEEKEND

ATT00801ATT00804

ATT00798

ATT00792ATT00819

ATT00816

ATT00810ATT00807

Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder sen min och Älsklings lilla kärleksweekend till Skepparholmens SPA. Utsikten på rummet, maten, utomhuspoolen, rummet och lite annat Blinkar Som ni kan se hade vi det himla bra! Men dessvärre tyckte jag att det var lite för litet SPA, inte så mycket dom kunde erbjuda direkt, så nästa gång jag bokar in SPA så blir det någon annanstans. Men oavsett så tänker jag inte klaga – det är bara underbart att få komma bort och få njuta av egentid tillsammans med min underbara man ♥

2 kommentarer:

Lindsey sa...

vad mysigt ni tycks haft det :)
Ställ gärna en fråga i min blogg :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Åh vad underbart det ser ut!! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos