Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 februari 2012

LÖRDAGENS UTGÅNG

ATT00611

I lördags fick vi grabben att vara barnvakt till dom små så jag och Älskling kunde gå ut på krogen tillsammans. Tanken var att det bara skulle bli vi två, men vi mötte upp ett gäng glada vänner som vi gjorde följde med. Vi trodde vi skulle bli nöjda bara på att komma ut ett par timmar och få ta några öl tillsammans med vi var visst hemma vid FYRA och hur vi tänkte där det vet jag inte – Alvin vaknade nämligen vid FEM, ja det blev knappt en timmes sovning för mig innan jag fick kliva upp med honom. Jag drack inte speciellt mycket så var aldrig bakis men desto mer trött då jag inte sovit nåt – var som en zombie hela dagen. Vi såg på massvis med film igår, svullade pizza och bara latade oss, man får det ibland helt klart.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos