Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 februari 2012

STORSLAGEN FEST MED VIASAT

Efter Lindex beger vi oss till Söder och nästa event – nämligen Viasat Film´s lanseringsfest. Röda mattan rullas ut, det bjuds på hemmabiofest där lösgodiset byts ut mot nordiska delikatesser och läsken mot bubbel. Ett event helt i min smak!! Med mig har jag min partner in crime Jda Blinkar 

1 kommentarer:

Viasat Support sa...

Hej!

Hoppas ni hade kul på eventet!

Mvh Emelie
Viasat Support

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos