Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 21 februari 2012

ÄNNU MERA LEOPARD

Lindex Shop Online - Topp Lindex Shop Online - Leggings

Nyinkommet hos Lindex är dessa snygga kläder – det roliga är att jag har smittat av mig till Amanda så hon gillar leopard lika mycket som jag så hon kan nog mycket väl tänka sig dessa kläder. Hon är ju så lång min tjej så hon har ju gått upp en avdelning nu och lämnat barn och gått till flickavdelningen. Bara så himla trist att det är svårt att hitta fina kläder där – framförallt kläder med fina färger. Slutar man tycka om färger och bara använder svart och grått då man är 6-7år?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos