Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 3 februari 2012

KVICKTÄNKT KILLE

ATT00429

Igår drog jag och bonusgrabben till IKEA för att inhandla lite nytt till sovrummet och även ett nytt skrivbord till honom, såklart blev det nya blommor och annat smått och gott oxå. Ett måste då man är på IKEA, eller hur?

Vi fastnade till i ett av sovrummen där som var så snyggt inrett och himmelska garderober – Andreas slängde sig ner i denna fåtölj och sa direkt att “anledningen varför den här är placerad i ett sovrum är för att mannen ska kunna ligga här då tjejen testar en massa kläder”, hahahaha… vilken kvinnosyn han har! Fast jag erkänner, jag kan tänka mig Älskling ligga i en sån och vänta på mig fast med en öl i handen Blinkar

 

Hela morgonen har gått till att plugga med Andreas – vi har bråkat en massa, ja alltså vi har räknat bråk. Skojigt sagt av mig, haha.. ja, jag vet dålig humor så här på fredagsmorgonen! Jag trodde iaf att jag hade mer koll på matten än vad jag hade, jag tror att just bråk var det jag glömt bort mest om, det man minst använder i vardagen ju?!? Men efter många om och men så hade vi löst alla uppgifterna och det flöt på riktigt bra. Jag kanske borde bli mattelärare istället, kände att inlärningen gick som ett smäck  Skrattar

1 kommentarer:

corny sa...

Hahahahaha fan vad klockrent xD

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos