Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 februari 2012

LILLA VÅRRUSET

 

Idag är alltså sista dagen hos dagmamman innan vi ska ha lite lov. Dagmammorna i området har anordnat “Lilla vårruset” för alla barnen idag med medaljer och allt, tänkte nog att jag ska ta hundarna ut på prommis då och kika förbi där dom är och heja på alla barnen.

Jag är så grymt nöjd med valet av dagmamma – dessa fem (fyra dagmammor, en dagpappa) samarbetar varje dag och hittar på mängder av roliga och kreativa aktiviteter för alla barnen i alla åldrarna. Så mycket som Amanda lärt sig hittills sen hon bytte från förskola till dagmamma tror jag aldrig hon gjort annars. Hon får verkligen tiden att utvecklas och all hjälp och stöd från hennes dagmamma men även de andra fyra. Tack för att ni är så himla bra och tar hand om våra barn!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos