Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 22 februari 2012

LITEN OPERATION

Japp, dags igen fast denna gång är det av en liten knöl i huvudet, eller rättare sagt på huvudet. En fettknöl eller vad det heter som läkaren tyckte vi skulle skära bort.. Fick en tid bokad tills idag men för flera månader sen så hade liksom förträngt det.

Jag hoppas jag inte behöver raka bort en massa hår… det kommer liksom synas då den sitter på bakhuvudet… :-/ Känns lite läskigt med  att få en spruta rakt i huvudet innan han ska skära bort den! Ja, jag är enormt spruträdd!

6 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Uscha :-( Jag har ju flera stycken.. haha måste man verkligen ta bort dom?? Hoppas att op gick bra! Kram

Jeanette sa...

Min man har en sån som han vill ta bort. Hur gick det till?

MADELEINE sa...

Jeanette - dom gav mig bara lokalbedövning och sen hyvlade dom bort den - behövdes ej sys utan dom brände ihop såret. Ingen omläggning eller nåt och inge ont alls efteråt, lite öm endast.

Jeanette sa...

Det låter bra. Min man undrar också om du fick ta bort mkt hår?

Jeanette sa...

Det låter bra. Min man undrar också om du fick ta bort mkt hår?

MADELEINE sa...

Han tog inte bort något alls, men då han brände ihop såret lossnade det en del. Inget som syns på mig iaf.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos