Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 8 februari 2012

SOVRUMMET EFTERBILDER

ATT00946

Tadaaa!! Riktigt toknöjd med resultatet i sovrummet, bilden från vårt Paradis blev så himla bra – I love it Skrattar

 

Lite hetsig så har inte hunnit fixa nya kuddar till sängen, vill ha en liten färgklick då det annars blir så mörkt, har ju en mörkgrå heltäckningsmatta dessutom. Nattduksborden är dom nya från IKEA, på Älsklings sida står en luftfuktare om ni undrar vad det är (helt underbart att ha i sovrummet). Om ni tittar noga så kan ni se på tapeten och över sängen så har vi satt fast ett plexiglas – himla smart om jag får säga, för att skydda tapeten. Då man ligger direkt mot väggen med kuddarna kan det lätt annars bli fult precis bakom, det både skaver och man har hårprodukter etc. Men nu behöver jag bara torka av plexiglaset så är fototapeten lika fin hela tiden, trots klåfingriga små barn!

Om ni undrar vad det sitter på min sida av sängen på väggen så är det bara mina gipsavgjutningar av magen då jag väntade barnen Blinkar

Fototapeten kommer ifrån Photowall.se – tänk att man kan ta en egen bild och göra om till en helt otrolig tapet?!

2 kommentarer:

Therese sa...

Vad fint det blev!! :)

Linda, mamma till hanna sa...

Åh va avis jag blev.. man bara sjunker in i naturen.. :D vart har ni köpt den tapeten?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos