Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 2 juni 2011

VIDEOINLÄGG: ZUMBA

Istället för att ni ska se mig dansa Zumba, besparar er från det Ler med tungan ute så ska ni få se ett annat videoklipp så ni verkligen kan se hur roligt det är. Man blir glad av Zumba och det ät faktiskt inte så svårt. En träning som man längtar till och som faktiskt fungerar! Jag märker redan av att min kondition är förbättrad, jag orkar redan mer samt jag tror att jag faktiskt gått ner ett par kilon, jihoo!!

Gå in och beställ Zumba du oxå!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos