Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 juni 2011

SAKNAT PARKEN


Imorse då jag skulle lämna barnen så trodde jag att det skulle bli jobbigt eftersom barnen varit ledig nästan 2veckor. Men så fel jag hade - dom blev fullkomligt överlyckliga att få komma ut i deras stora lekpark. När dagmamman och de andra barnen kom försvann Amanda fort iväg till stora klätterställningen med sina kompisar, hon hamn precis kasta åt mig en puss innan. Alvin fann sin jämnåriga kompis Wilma som dom oxå började leka direkt. Jag fick mig tom en puss av honom och han vinkade glatt till mig. Glad att ett har en sån bra dagmamma och kompisar :-)


Amanda har på sig leggings från Cubus, klänning och solhatt från H&M. Alvin har på sig Nova Star shorts och t-shirt samt Geggamoja solhatt.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos