Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 12 juni 2011

VÅR LÖRDAG PÅ VÄRMDÖ

Igår begav jag och barnen oss till min Pappa och hans fru ute på Värmdö. Älskling är ju i stugan och snickrar i helgen så vi har det ju lite ensamt utan honom, det gäller att aktivera sig. Hade ingen ork att åka iväg nånstans själv med barnen så det passade oss utmärkt att åka hem till Pappa så barnen fick leka ute, bada i poolen, springa i vattenspridaren och hoppa i hoppborgen ;-) Medan jag solade då, haha...

Alvin är cool i sina snygga badbyxor från Lundmyr, "Älskling" står det på rumpan, finns att köpa hos bl.a Jollyroom.


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos