Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 16 juni 2011

HÄFTIGASTE BUBBLORNA

I väskan från Tom Tits låg det helt fantastiska såpbubbor - bubblor som svävar uppåt och länge samt helt magiskt inte spricker då man tar på dom utan dom fastnar på dig! Lätt att plocka flera bubblor på fingrarna :-) Hela familjen har roats av dom här bubblorna - det värsta är att dom snart är slut, jag vill ha MERA!! Undrar om man kan köpa dom hos Tom Tits? I så fall ska jag köpa med mig ett gäng, hihi..

bloglovin

1 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Vi älskar också dem bubblorna, och kommer köpa med oss en massa hem (förhoppningsvis finns de att köpa där)! kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos