Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 16 juni 2011

TÄVLING - THE BUPPA BRAND

Nu har The Buppa Brand lanserat en sjukt snygg sittdyna och givetvis ska jag tävla ut TRE stycken till er läsare!




"This strollercushion pimps your stroller just the right way and gives your baby the best comfort. The strollercushion is reversible and equipped with buckles that turn 360 degrees, this to make the cushion stay put in your stroller. There are holes in the backrest to match a majority of strollerharnesses on the market. Take a ride on the wild side!"




TÄVLINGSREGLER:





Lämna endast en kommentar här nedan om att du vill vara med, kom ihåg att lämna kontaktuppgifter.



För två extra lottchanser - dela tävlingen på din facebook!



Tävlingen avslutas den 28/6, kl. 21.00




bloglovin

28 kommentarer:

Gratishav sa...

Jag är med.
har delat tävlingen på min facebook med namn Lili Ying.

mail: he-jasmine@163.com

Sanna sa...

Jag är givetvis med och tävlar och har delat på facebook.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Annajohanna sa...

Jag är med =)

maria sa...

jag är med!

mail: mariamattsson81@gmail.com

Jennie sa...

Jag vill gärna vara med!!
Mail: J.gulliksson@hotmail.com

Lillan sa...

jag vill gärna vinna. har delat på FB (linda hallstensson)

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

hoppae hoppas hoppas!

Anonym sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla!

mail:bergstrom.i@hotmail.com

Christina sa...

Hej!
Vill vara med och tävla!
Har delat på fb.
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara emd =)

Har delat på FB
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=602052236

Veronica Bredland Bråten
veronica_134@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med.
johannavictoria_@hotmail.com

Sofie sa...

Jag vill självklart vara med och tävla. Delar på FB jag med :)

Trevlig helg underbara du.

Kram
Sofie
Soooffie@gmail.com

Anna Krentzel sa...

Jag är med:) Även fast jag aldrig vinner...

ewy37@hotmail.com

stina sa...

Jag är så klart med!!!

Kram Stina
fladdor[at]gmail.com
http://fladdor.se

Madde sa...

Klart jag är med och tävlar. Detta vore perfekt. :D

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Madde sa...

Och här är länken på fb http://www.facebook.com/jansson.madelen

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

mathilda sa...

jag vill vara med och hoppas på tur :)
annamathildaeriksson@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med!
Jag har delat tävlingen på fb ("hannah" jansson)
rockbarnettavlar@hotmail.com

Erika Berglin sa...

Jag är med! :D

Mail: erika.berglin@hotmail.com

victoria sa...

jag är med och tävlar!

victoriabang83@hotmail.com

Anna sa...

Vill gärna också vara med...

anna_cronholm@hotmail.se

delar på fb

Emma - mamma till Meja och Alvin sa...

Jag vill såklart vara med :)

emma-dahlberg@hotmail.com

zasata sa...

Det är självklart att jag vill vara med... Vem om inte jag behöver en sittdyna :-D
Delar på FB med för alla chanser!

MansonDust sa...

Jag är med! :)

mansondust@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/06/30-juni-vinn-en-sittdyna.html

care69(at)live.se

Sofie sa...

Jag är gärna med och tar en lott <3

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Cissi sa...

Jag är med!

cecilia_nortoft@hotmail.com

liselotte sa...

Är jättegärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

Unknown sa...

jag vill vara med=))

lakritzflicka@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos