Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 juni 2011

BERG AV TVÄTT

Hela dagen och kvällen igår så tvättade jag som en tok och fortsätter även idag. Bokade t.om tvättstugan och hann med fyra tvättmaskiner där också men ändå är jag inte klar! Om jag varit slö och inte tvättat på ett tag? Njaa... jag tog med mig alla sängkläder, handdukar m.m. från stugan som jag ville tvätta upp. Sen har vi även rensat i garderoberna och tvättar upp en massa därifrån som ska säljas eller packas och bäras ner i förrådet. Det är helt sjukt vad kläder man har.. :-o Så vårt sovrum är i kaos, det är verkligen ett berg av tvätt. Min lediga dag med barnen idag får jag ägna till att vika tvätt.. bläää... Vilken tur att det regnar ute idag så man inte har dåligt samvete för att man inte varit ute nåt!


bloglovin

1 kommentarer:

felicia - 19 år och mamma sa...

oj, vad duktiga ni är! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos