Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 8 juni 2011

LIVSNJUTAREN

Någon som trivdes som fisken i vattnet i stugan var iaf Alvin. Han skulle ut hela tiden, röjde i sandlådan, hjälpte Pappa klippa gräset, spruta med vattenslangen, plantera med Mamma... Bara en massa bus ;-)

På sig har min lilla tuffing Nova Star shorts, Gangstar "Alvin" linne från Babylooba och hans Geggamoja solhatt från Hjärtat Mitt.


bloglovin

1 kommentarer:

sandra sa...

okej på de viset :) men då vet jag då ska ja hålla utkik :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos