Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 juni 2011

DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER..

Igår var vi till Vallentuna och firade Paul (syrrans karl) som fyllde år, bjöds på tårta och ungarna fick leka en massa igen! Trist var bara att det ösregnade hela dagen och barnen vill ju alltid vara ute, framförallt nu då Angelina fått en ny lekstuga! Men som tur var hade jag packat med regnkläderna så då regnet lättade lite så fick dom gå ut ändå. Vad gör regn barn? Lika kul har väl dom :-D



Alvin & Amanda´s regnkläder kommer från IoB-butiken, stövlarna är i märket Didriksons och kommer från Nelly.com, deras namnmössor från Inova Design.




bloglovin

1 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Vet att Thean ska dit, men jag har inte angivit någon, så, ska vi kila? ;)

Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos