Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 juni 2011

LÄR DIG ATT GRILLA

Nu ikväll skulle jag ha varit på ett event som Spotandtell anordnar, "Lär dig grilla som ett proffs med Gato Negro". Men jag har ju åkt på nån jäkla förkylning eller virus som förmodligen Amanda smittat mig med - halsen igentjock, snorig, feber och snurrig i skallen..


Jag skulle verkligen behöva lära mig att grilla - sen att bli bjuden på god mat och vinprovning av Gato Negro´s viner är inte helt fel heller ;-) Men som sagt - det blir inget för mig *snyft*.

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos