Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 21 juni 2011

INVIGNING ELODIE DETAILS



Idag har vi varit på invigningen av Elodie Details butik inne på Östermalm, Sibyllegatan 23. Verkligen en kanonfin butik - bra jobbat!

Fina Linda, grundare av Elodie Details.

Träffade på mingelprinsessan fröken Salkert och även hennes följeslagare JennyN, Theans och Nina.


Min vackra kollega Madeleine


Katrin Zytomierska på plats eftersom det är hennes PR bolag som arrangerat invigningen. Intill henne Magdalena Graaf.

Nyheter hos Elodie Details - måste nog skaffa en till bebis ;-)


bloglovin


3 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh.... Där hade man ju velat vara... Inte ett dugg avis ;-)

Mie sa...

Hej! Hoppas du har en bra dag :)
Skulle du vilja göra mig en tjänst? :)
Rösta på nummer 7 här:
http://joonnas.beldo.se/entry/18267
Det skulle betyda jättemycket för mig! Kommentera bara på min blogg att du har röstat så länkar jag dig!
Kram ♥

Malin & Prinsessan sa...

Nämen var du där? Jag med :) Vann ju en tävling hos dig i höstas nån gång. Ett rosa molnset. Hade jag ju kunnat tacka dig, hihi :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos