Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 30 juni 2011

NYA FONDVÄGGEN

Tadaa - nu har vi smällt upp en ny fondvägg i vardagsrummet - så sjukt jäkla läcker! Jag är sååå himla nöjd. Passar utmärkt in i vårt hem :-) Nu ska jag bara fixa ett par nya canvastavlor med några andra gamla filmstjärnor och piffa med nya kuddar etc så har vi ett helt nytt vardagsrum. Visar såklart mer bilder då vi fått mer ordning!

Tapeten finns att köpa hos Photowall.se - rekommenderas varmt! Tom jag hade kunnat sätta upp den själv.

bloglovin

3 kommentarer:

Linda sa...

jätte fin!! :)

har en auktion på min blogg om det är något som passar dej? :)

Style Encounters sa...

Style Encounters, ett nytt koncept baserat I London där läsare kan köpa saker som kanske inte går att få tag på I Sverige, kläder, smycken och inspiration. Just nu i uppstartningsfasen men mycket på gång! Exempel på vad som kommer finnas är billiga Levi’s shorts, populära halsband med patronhylsor och mycket mer!

Cissi sa...

Vilken tuff och så snyggt det blev!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos