Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 juni 2011

NY FAVORITSÅS

I förra veckan fick jag ju en överraskning av Heinz och då fick jag bl.a dessa kalla såser - jag kan lova att dom kommer att finnas i mitt kylskåp jämt hädanefter! Jag älskar sötsura såser och curry och dessa var himmelskt goda. Vi åt den sötsura såsen till grillat kött och det passade utmärkt. Den sötsura "Exotic" såsen smakar nästan som McDonalds "Sweet and sour", ni vet den man tar till chickenbits!?

Nu då vi åker till landet får dessa följa med :-D


bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Undrar om du kört Xtreet Emotion (visst hade du köpt en sån?) i lite mer terräng? Och hur tror du den skulle funka i snö? Är den mer en stadsvagn/shopping/rese typ eller funkar den som "heltidsvagn" tror du? Jag velar mellan en sån och en brio spin... :-/ Men Xtreet Emotion är ju helt klart snyggare och framförallt väger mindre....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos