Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 juni 2011

FINASTE ÄNGLARNA

Som jag berättade så har vi varit en hel del tillsammans med min brors familj - Amanda och Freja ville helst leka med varandra varje dag :-) Den här dagen var dom utklädda hela tiden, åt lunch i prinsessklänning och sen även lekte med lera, haha.. Sötungar!

Dom leker mycket att dom är änglar på jorden och pratar mycket om Tindra som är en ängel i himlen.. det låter så hemskt och man vill bara gråta, men jag tror att det är otroligt viktigt för barnen att kunna prata om det hela. Lek är nog bästa rehabiliteringen! Dom ser ju inte det som något hemskt heller - utan Tindra är helt enkel en ängel nu som vakar över oss från himlen, Freja´s egna skyddsängel!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos